tinevcb.reismee.nl

Sakina

(Klik op de titel van de fotoserie om de foto's te zien: bij deze reeks is dat 'Sakina'). Vandaag nam ik voor de eerste keer enkele foto's. Je kan eigenlijk niet met je dikke camera in de stad rondlopen, noch zomaar de lokale bevolking gaan fotograferen. Toch weten veel mensen in mijn straat ondertussen dat ik bij Mamma Grace woon, waardoor ik dat daar wel even kon. Mamma Grace en haar man Mr. Bille zijn zeer gerespecteerde mensen uit onze buurt (Sakina, een wijk in Arusha, Tanzania). De andere mensen op de foto's vroegen zelf om op de foto te staan wanneer ik voorbij wandelde. Zij vonden dat geweldig ! Je ziet ook mijn douche en mijn bonenmaaltijd !

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active